După cel de-al doilea război mondial, Revlon este deja una dintre cele mai bune 5 companii americane de cosmetice. Apoi, conducerea mărcii a achiziționat o mică fabrică, care a stabilit în curând producția de instrumente pentru manichiură și pedichiură – o altă niță care s-a dovedit a fi de succes.

În același timp, a început o campanie publicitară activă pentru marca numită Fire and Ice, la care a participat una dintre primele supermodele, Dorian Lee. Imaginile au ieșit foarte colorate, foarte îndrăznețe și senzuale pentru acele vremuri și, prin urmare, au atras imediat atenția asupra Revlon și le-au oferit un flux de noi clienți.

A decis să abandoneze supermodelele, în favoarea vedetelor de film

În anii 70, Revlon a atras din nou atenția publicului asupra campaniilor lor de publicitate prin recrutarea modelului Naomi Sims pentru a participa la acestea, devenind astfel prima companie americană de produse cosmetice care a făcut acest lucru.

Anii 70 au fost, de asemenea, marcați de lansarea debutului parfumului extrem de reușit al mărcii, parfumul Charlie, și de o altă cucerire în domeniul cosmeticelor decorative: de data aceasta, produsele pentru față și ochi au fost adăugate la sortiment. Fard, blush și fond de ten Revlon au cucerit imediat piața.

În anii 80, Revlon a devenit din nou faimos ca o companie care invită să îi facă reclamă modele extraordinare. Pe lângă vedetele precum Cindy Crawford, Claudia Schiffer și Christy Turlington, brandul a filmat activ în campaniile sale publicitare cu Mila Jovovich și, aparent, în contrabalans cu ea, pe Audrey Hepburn, în vârstă de 60 de ani. În anii 90, marca a lansat o linie de produse cosmetice de lungă durată -ColorStay – a cărei imagine era Hally Berry (Revlon a decis să abandoneze supermodelele, în favoarea vedetelor de film).

De atunci și până acum însă lucrurile s-au schimbat: pandemie, stat în casă, mai puțin machiaj…Așa a intervenit falimentul. Rămâne în urmă istoria unui brand deloc de ignorat.