În decembrie 2021, Cargus a gestionat peste 3,6 milioane de colete. Analizând datele din ultimele două luni ale anului trecut, în decembrie față de noiembrie, Cargus a raportat o creștere cu 22% a ponderii tranzacțiilor cu cardul din valoarea totală a plăților efectuate la livrare și o creștere cu 19% a ponderii tranzacțiilor cu cardul din numărul total de plăți pe realizate la livrare.
Numărul tranzacțiilor cu cardul la livrările Cargus a crescut cu 14% în decembrie față de noiembrie, în timp ce valoarea totală a plăților cu cardul efectuate la livrare a crescut cu 7%, cu o valoare medie a plății cu cardul la livrare de 304,30 lei.
„Pentru noi, este o soluție câștigătoare. Investiția în tehnologie și transformarea digitală sunt elemente cheie în atingerea obiectivului nostru de a oferi clienților cea mai bună experiență de livrare și, în același timp, un pilon important al strategiei Cargus. Permanent, ne canalizăm eforturile pentru a oferi consumatorilor cea mai convenabilă opțiune de livrare și soluții de plată inovatoare și suntem încântați să vedem că un număr tot mai mare de oameni le adoptă”, a declarat Jarosław Śliwa, CEO Cargus.
Plata coletului cu cardul direct la curierul Cargus a devenit la fel de simplă ca plata la magazin. Soluția PIN on Glass permite destinatarilor să plătească pentru coletele livrate folosind orice card contactless sau un dispozitiv dotat cu un portofel digital. Tranzacția se efectuează prin simpla apropiere a acestuia de PDA-ul curierului. Confirmarea tranzacției poate fi tipărită direct de curier sau trimisă la adresa de e-mail a destinatarului.
Cargus apreciază că aceste soluții de plată, care îmbunătățesc serviciului de livrare, vor deveni principalele motive după care consumatorii se vor ghida atunci când vor realiza achiziții online.