CSAT: Vânzarea vagoanelor și locomotivelor către Bercea Mondialu este atributul lui Grindeanu

Consiliul Suprem de Apărare a Țării (CSAT) a luat act de faptul că CFR Marfă vinde interlopului Bercea Mondialu mii de vagoane și sute de locomotive CFR la prețuri derizorii, precizând totodată că această afacere extrem de controversată trebuie clarificată de ministrul Transporturilor Sorin Grindeanu și chir de premierul Marcel Ciolacu.

Super oferta CFR Marfă pentru Bercea Mondialu 

PUTEREA a semnalat recent că directorul general de la SNTFM CFR Marfă SA, Daniel Apostolache, a postat un site-ul companiei un anunț prin care scotea la vânzare 7.153 de vagoane și 508 locomotive, atenție, aflate sub sechestru la ANAF, pentru un preț total de aproximativ 165 de milioane de euro. Și tot PUTEREA a semnalat că cel mai interesat de achiziționarea acestor vagoane și locomotive este interlopul din Olt Sandu Anghel, cunoscut sub numele de „Bercea Mondialu”, finul fratelui lui Traian Băsescu, care a fost eliberat condiţionat din închisoare anul trecut după ce ispăşise un an şi cinci luni din depeapsa de 13 ani la care fusese condamanat într-un dosar de tentativă de omor (https://www.puterea.ro/bercea-mondialu-vrea-500-de-locomotive-si-peste-7-000-de-vagoane-de-la-cfr-marfa-exclusiv/). Numai că CFR Marfă a scos la vânzare locomotive la prețul de, atenție, 12 lei și 35 de lei, și vagoane la la 7.000 de lei, adică este o super ofertă pentru Bercea Mondialu (Super ofertă CFR Marfă pentru Bercea Mondialu:12 lei o locomotivă, 7.000 de lei un vagon. EXCLUSIV).

CSAT a scanat afacerea vagoanelor și locomotivelor de la CFR Marfă

Pentru a clarifica cât de legală este această afacere, PUTEREA a solicitat CSAT-ul condus de președintele Klaus Iohannis un punct de vedere în acest sens. „Cele prezentate de dumneavoastră au făcut obiectul unei analize adecvate, concentrate, în principal, pe modul și măsura în care sunt aplicabile, în cazul de față, atribuțiile legale ale Consiliului Suprem de Apărare a Țării în clarificarea problematicii la care vă referiți”, a precizat CSAT. Totodată, în răspuns s-a mai menționat „Consiliul Suprem de Apărare a Țării nu are competențe executive, de natura celor la care faceți referire în solicitarea dumneavoastră, respectiv de a exercita acțiuni sau a dispune măsuri concrete, altele decât acelea conferite de către legiuitor. Or, Societatea Națională de Transport Feroviar de Marfă „CFR Marfă” S.A. se află în subordinea directă a Ministerului Transporturilor și Infrastructurii, instituție aflată în subordinea Guvernului României”. Practic, prin acest răspuns, CSAT a precizat că Ministerul Transporturilor și Infrastructurii, condus de Sorin Grindeanu, și Guvernul României reprrezentat de Marcel Ciolacu sunt instituțiile comptente de a clarifica afacerea controversată de la CFR Marfă în care este implicat interlopul Bercea Mondialu.

58 COMENTARII

  1. CSAT s-a spălat pe mâini parca primul ministru și ministrul transporturilor nu ar face parte din aceasta structură. Fomfi face se știe mai bine, adică șperțuri. Așa a fost și va fi și in continuare,țara de către nemernicii care o conduc.

    • Si se jucarie sint mai scumpe nemernici dracului nare cine sa opreasca la jaf cum tara asta nu mai are conducere istante procuraturi ca doar nu toti sint oahani va rog e bogatia tari a poporului nu un minisru sa vinda tot ca am muncit cu greu la realizarea lor sa in bogatim 2 hoti

  2. Acum se fura pe fata,fratilor,faci afaceri de zeci de milioane de euro ((adică spagi)și dacă transpira vreo informație prin presa nu-i bai,justiția,este cea mai corupta,,,,,în cel mai nefericit caz iei și tu 5 ani de pușcărie, faci vreun an,ca te lovește inspirația, scrii carti ,(cu toate ca nu ai scris în viata ta o pagina ptr o carte)si-ti reiei viata de multimilionar în euro.Magistratii care s-au făcut ca te condamna ies și ei cu bonusuri ptr treaba asta,,,,,,la 40,45 de ani primesc și javrele astea o pensie de vreo 4 sau 5 ori mai mare decât salariu lor,,,,,,Viata ușoară în România de cacat,fraților!

  3. Uitati-va la față lui Grindeanu! Zici că a fost lovit de locomotivă. Face grimase de zici că-i tot timpul constipat sau că-i lipsește vreo doagă. Chiar țara asta nu mai are nici un fel de reguli? Spun unii ca ce face politia? Păi dacă ar fi avut atributiuni exprese,sigur nu dispărea avutia țării. Au fost excluși de la verificări privind licitațiile. La fel și procurorii,iar la judecători ajung doar contestațiile altor hoți cu care clasa politică nu s-a înțeles la șpagă. Toate bogățiile țării au fost scrise la mezat. În general resursele au ajuns pe mâna mafiei evreiești. Trăim aceiași situație de după război. Si-au făcut și lege pt.care nu poți să pomenești de ei că vezi doamne ești antisemitism. Dacă spui că țara a fost pustiită de ei,că dezastrul a fost plănuit de ei,se simt persecutați. Țara a fost distrusă de minorități,majoritatea le-a dat votul,adică pulimea care a fost ținută în întuneric timp de 34 ani.

    • Inseamna ca CSAT are rolul de a pazi tara sa nu traga cineva cu pistoale cu apa in noi. Daca idiotii astia nemernici vand toata tara pe doi lei,cum se intampla,nu i nicio problema pentru ei. Ce sa mai facem sa i oprim pe tradatorii astia care nu fac altceva decat sa si umple buzunarele ,sa ne minta si sa ne prosteasca? A ajuns tara asta patria hotilor,a tradatorilor si a mafiotilor pentru ca stiti cum e,pestele de la cap se impute,asa conducatori asa popor. Sa i votati tot pe astia ca mai au putin si ne termina,si apoi sa plangeti ca babele si nu faceti nimic sa schimbati situatia,romani de mamaliga.

  4. Ideea de a vinde e veche. România nu mai are ce căra cu aceste vagoane. Pe vremea lui Ceașcă nu aveai voie să te plimbi cu mașina cu marfă mai mult de 2 judete de aceea traficul pe CFR era f. mare. Asta una apoi nu mai e industria care umplea aceste vagoane. Etc. Deci da se vând pt. că nu mai e nimic de făcut și toți se miră că triajele sunt pline. Plus că CFR Marfă plătește pt. staționarea acestor vagoane care nu produc nimic. Deci o altă gaură care nu poate fi susținută. Și atunci?

    • Cristian, dacă ai postat ceva interesant ,faptul că pe fostul președinte al țări dinainte de 89 la-i poreclit Ceașcă ești un nimeni în drum ptr că nu este o poreclă de tine pusă ci o folosești !

    • Esti neam cu ei sau faci parte din gasca de hoti? Cum sa vanda un vagon cu 12 sau 35 lei,si cui olateste cfr marfa stationarea vagoanelor ca e societate de stat. Cu din astia ca tine s a dus tara la vale.

  5. Stați liniștiți este o poveste și nu o realitate.
    Berceanu nu are bani sa cumpere 10 buc vagoane.
    Apa dela ploaie pe timp de seceta.
    La Bercea este seceta de cind a fost eliberat.
    Este un pretext ca cumpăra Bercea .
    Gata neau spălat ochi.
    Al cineva va cumpăra.

  6. Republica nici Prezidențială nici Parlamentara este in fapt o vacă de muls concepută de Luceafărul Bolsevic iliescu tocmai pentru îmbogățirea Oligarhiei sprijinită de Mama Rusia pe seama nepăsării poporului si a controlului economiei de către eșaloanele rămase de la PCR. Aceștia au reușit de la Razmerita din 89 să se inobileze cu titluri de eroi pentru care primesc lunar sume consistente iar in Staborul pe care-l numesc Parlament au reușit să acapareze Partidele de guvernare si sa controleze societatea prin Televiziuni si oameni de influență.

  7. Bercea Mondialu”, finul fratelui lui Traian Băsescu, care a fost eliberat condiţionat din închisoare anul trecut după ce ispăşise un an şi cinci luni din depeapsa de 13 ani la care fusese condamanat într-un dosar de tentativă de omor….

    Cred ca Bercea Mondialu nu este un recidivist notoriu, a scris lucrari de doctorat, a dat dovezi temeinice de indreptare si este grav bolnav….de a ispasit doar 1,5 luni de puscarie din 13 ani ptr TO !

    Pe ce lume traim?!

  8. Fraților uitati ca cei 55486 de ofihoti din cadrul Sri sunt platiti ca sa…..??? Apere pe cineva dar nu pe cei din sangele carora isi trag huzurul ci pe haitele de escroci internaționali si dece nu si pe cei autohtoni

  9. Mai aveți de vîndut din țara asta, o locomotivă are sute de kg de cupru și aluminiu , mulți contacți din argint industrial le vindeți la toți borfașii de gratis, în loc să le puneți în funcție și să le comercializați în țările mai slab dezvoltate. Rușine.

  10. Doamne dar acest „adevarat” profesor de matematica sa dovedit un nimenea in politescutica,un adevarat esec al politicii pesediste !?Pacat pentru activitatea si mintea lui luminata!Rusine dle poate acum veti intelege !??

  11. GRINDEANU , CU FAT,A AIA A LUI DE MASCARICI , FACE PE CORECTUL DAR E O UNEALTA A S,MECHERILOR CARE NE CONDUC ! DIN AFACEREA CU LOCOMOTIVE S,I VAGOANE C.F.R. VANDUTE MAFIEI T,IGANES,TI , SE OBT,IN COMISIOANE URIAS,E CARE INTRA IN BUZUNARELE CELOR DE LA PUTERE S,I IN PUS,CULIT,A PSD – PNL ! MASCARICIUL DE GRINDEANU S,I BERCEA MONDIALUL SUNT DOAR MARIONETE !

  12. În condițiile acestea de nu le-o vinde, frate, CFR-ul direct la Remat ?! Dacă o locomotivă are o greutate de 20 de tone, de exemplu, și o vinde cu 0,10 lei/kg. rezultă 20.000 x 0,50= 10.000 de lei, nu 15 sau 35 de lei !
    Doamne, câtă bătaie de joc !

  13. […] PUTEREA a semnalat recent că directorul general de la SNTFM CFR Marfă SA, Daniel Apostolache, a postat un site-ul companiei un anunț prin care scotea la vânzare 7.153 de vagoane și 508 locomotive, atenție, aflate sub sechestru la ANAF, pentru un preț total de aproximativ 165 de milioane de euro. Și tot PUTEREA a semnalat că cel mai interesat de achiziționarea acestor vagoane și locomotive este interlopul din Olt Sandu Anghel, cunoscut sub numele de „Bercea Mondialu”, finul fratelui lui Traian Băsescu, care a fost eliberat condiţionat din închisoare anul trecut după ce ispăşise un an şi cinci luni din depeapsa de 13 ani la care fusese condamanat într-un dosar de tentativă de omor. […]

  14. […] PUTEREA a semnalat recent că directorul general de la SNTFM CFR Marfă SA, Daniel Apostolache, a postat un site-ul companiei un anunț prin care scotea la vânzare 7.153 de vagoane și 508 locomotive, atenție, aflate sub sechestru la ANAF, pentru un preț total de aproximativ 165 de milioane de euro. Și tot PUTEREA a semnalat că cel mai interesat de achiziționarea acestor vagoane și locomotive este interlopul din Olt Sandu Anghel, cunoscut sub numele de „Bercea Mondialu”, finul fratelui lui Traian Băsescu, care a fost eliberat condiţionat din închisoare anul trecut după ce ispăşise un an şi cinci luni din depeapsa de 13 ani la care fusese condamanat într-un dosar de tentativă de omor. […]

  15. […] PUTEREA a semnalat recent că directorul general de la SNTFM CFR Marfă SA, Daniel Apostolache, a postat un site-ul companiei un anunț prin care scotea la vânzare 7.153 de vagoane și 508 locomotive, atenție, aflate sub sechestru la ANAF, pentru un preț total de aproximativ 165 de milioane de euro. Și tot PUTEREA a semnalat că cel mai interesat de achiziționarea acestor vagoane și locomotive este interlopul din Olt Sandu Anghel, cunoscut sub numele de „Bercea Mondialu”, finul fratelui lui Traian Băsescu, care a fost eliberat condiţionat din închisoare anul trecut după ce ispăşise un an şi cinci luni din depeapsa de 13 ani la care fusese condamanat într-un dosar de tentativă de omor. […]

LĂSAȚI UN MESAJ

Vă rugăm să introduceți comentariul dvs.!
Introduceți aici numele dvs.

Mai multe articole...

Cele mai citite articole

Stop joc. PSD și PNL au decis: Braț la braț, la...

Jocurile politice între PSD și PNL privind cele patru rânduri de alegeri de anul viitor au intrat în linie dreaptă și deja cele două...

Faliment total pentru fermieri: Depozitele sunt pline de grâu adus din...

Situație dezastruoasă pentru fermierii români, concurați puternic de grâul adus din Ucraina. La acest moment, depozitele sunt pline de grâu ucrainean cumpărat cu 40...