Black Friday la eMag în 2020 este anunțat pentru data de 13 noiembrie, dar ora la care se dă startul evenimentului este necunoscută deocamdată. Cele trei ceasuri rele se pot transforma în afaceri bune dacă reușiți să găsiți reducerile potrivite pentru produsele dorite.
Platforma eMag nu a anunțat ora la care va da startul reducerilor pe 13 noiembrie, dar CEO-ul eMag, Tudor Manea, a dat un indiciu și a spus că, la fel ca în anii trecuți, va fi dimineața devreme.
„Să spunem că startul va fi dat la ora la care oamenii se trezeau înainte de pandemie pentru a merge la birou. Startul va fi dat dimineața devreme”, a spus Manea într-un interviu acordat pentru Ziarul Financiar.
Interesul pentru eMag Black Friday este foarte mare anul acesta. Din analizele realizate de eMag, cu ocazia Black Friday 2020 se estimează comenzi totale în valoare de 585 milioane lei, cu 17% mai mult decât anul trecut.
De asemenea, 54% dintre români și-au manifestat interesul de a cumpăra ceva de Black Friday, iar suma pe care vor să o cheltuie este cu 9% mai mare decât anul trecut.
„Anul acesta oamenii vor să investească mai mult în confort și tehnologie, în contextul generat de pandemie, și am construit o oferta diversă cu milioane de produse”, a spus Tudor Manea, director general eMAG.
Ca în fiecare an, eMag se pregătește intens pentru a fi sigur că evenimentul se desfășoară fără sincope. Anul acesta a investit peste 4 milioane euro în servere, servicii de găzduire în cloud, ca și în trei depozite, care au o suprafață totală de 170.000 mp.
Compania a angajat 1.200 de oameni în zona de Customer Care, în centrele logistice și în echipele de IT. eMag intenționează să proceseze toate comenzile până pe data de 27 noiembrie. Pentru livrare, colaborează direct cu Fan Courier și Sameday.
În ceea ce privește interacțiunea clienților cu platforma în marea zi a reducerilor, aceștia vor accesa automat magazinul de Black Friday în momentul în care intră pe adresa site-ului, iar apoi, dacă intră în categorii vor vedea toate produsele de pe platformă, iar cele cuprinse în ofertă vor fi marcate separat.
eMag s-a adaptat la perioada de pandemie și a introdus în oferta de Black Friday de anul acesta și produse de protecție și echipamente medicale. Vor putea fi achiziționate 100.000 de astfel de produse, inclusiv teste Real Time PCR la 199 lei, cu reducere de aproape 50%.
În realizarea ofertei de anul acesta s-a ținut cont și de schimbarea comportamentului cumpărătorilor în perioada pandemiei. „Clienții investesc în special în confort și accesul la informație, iar în acest sens am construit oferta. Avem reduceri foarte bune pentru electrocasnice mici, produse IT, de care au nevoie oamenii în această perioadă”, explică CEO-ul eMag.