Țara arde și baba se piaptănă! Drulă începe încă un studiu de fezabilitate: varianta ocolitoare Timișoara Vest

Publicat: 19 ian. 2021, 20:28, de Alin Șerbănescu, în News , ? cititori
Țara arde și baba se piaptănă! Drulă începe încă un studiu de fezabilitate: varianta ocolitoare Timișoara Vest
autostrada

Deși reziliază contracte și anulează licitații în restul țării, ministrul Transporturlior visează încă o variantă ocolitoare pentru Timișoara, de data asta pe partea de vest a municipiului. Asta în condițiile în care se lucrează deja la Varianta de ocolire Timișoara Sud.

Se pare că ministrul Drulă nu este cu nimic diferit de alții, care construiau doar în fiefurile lor electorale, iar la adversari pârjoleau holdele și otrăveau fântânile, de parcă acolo nu ar fi trăit tot cetățeni români.

În logica asta, de când Cătălin Drulă a ajuns ministru al transporturilor, CNAIR a anunțat cu mândrie patriotică rezilierea unui contract de modernizare a unui lot al a DN71, care trecea prin județul Dâmbovița, unde președinte al Consiliului Județean este un pesedist și anularea licitației pentru construirea centurii Comarnic, din județul Prahova, unde primar este tot un pesedist.

După ce a arătat că poate fi nemiloasă cu vrăjmașii ministrului, Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere – CNAIR, a demonstrat că poate fi și prietenoasă. Bineînțeles cu prietenii șefului. Mai exact cu primarul USR al Timișoarei, Dominic Fritz, colegul de partid al ministrului Transporturilor, Cătălin Drulă.

Și pentru a arăta că pentru prieteni niciun efort nu este prea mic, CNAIR anunță oficial și pompos că „a fost dat ordinul de începere a elaborării studiului de fezabilitate pentru Centura Timişoara Vest!”. Iar anunțul CNAIR continuă cu aceeași vervă și emfază, de parcă a fost lansată prima rachetă românească spre Lună:

„Proiectantul care realizează documentaţia este SEARCH CORPORATION S.R.L., valoarea contractului fiind de 3.658.195,15 lei fără TVA.
Studiul de fezabilitate va fi finalizat şi predat în 12 luni de la data de începere a contractului.
Lungimea estimată a Variantei de Ocolire Timişoara Vest este de 22 km”
.

De remarcat și că Ministerul Transporturilor, prin CNAIR nu promite construirea acestei noi variante ocolitoare, prin vestul municipiului Timișoara ci doar un studiu de fezabilitate. Deci încă un drum pe hârtie.

Că până la urmă vorba aia românească „frate, frate, da brânza-i pe bani”, iar construcțiile costă mai mult decât Studiile de Fezabilitate.