Demersul, parte din proiectul „Catch” bazat pe inteligență artificială (AI), este conceput pentru a ajuta clienții să localizeze produsele dorite rapid și eficient.
Implementat în Centrul comercial Rewe din Koln-Bickendorf, sistemul „Catch” utilizează AI pentru a oferi o hartă detaliată a magazinului pe tabletele atașate cărucioarelor.
Aproximativ 110 cărucioare sunt dotate cu această tehnologie inovatoare, permițând clienților să fie ghidați către produsele căutate.
„Catch” învață din traseele de cumpărături ale clienților pentru a le anticipa nevoile, conectându-se la un sistem digital al supermarketului.
Când clienții intră pe un anumit culoar, sistemul le sugerează produse și oferte speciale, crescând eficiența cumpărăturilor.
Clienții pot încărca liste de cumpărături scrise de mână sau digitale, iar „Catch” le recunoaște automat, ducându-i la produsele dorite.
Acest aspect reprezintă o experiență de cumpărături personalizată și directă, economisindu-se totodată timp prețios.
Datele personale colectate de AI nu sunt stocate permanent, accentul fiind pus pe confidențialitate și securitate.
Proiectul pilot va fi testat timp de patru luni, după care Centrul Rewe va evalua opinia clienților despre noul sistemul de navigație.
În funcție de feedback, se va lua o decizie cu privire la extinderea utilizării tehnologiei „Catch”.