Aceste inițiative de afaceri, care cuprind un spectru variat de sectoare industriale, vor aduce nu doar contribuții semnificative la economie, ci și un impuls semnificativ în privința locurilor de muncă disponibile, cu peste 1.000 de noi poziții în producție în întreaga țară.
Motivația investitorilor pentru alegerea României ca destinație de producție se datorează unui potențial vast, atât din perspectiva resurselor umane specializate, vorbitoare de limbi străine, cât și din perspectiva geopolitică favorabilă. Atractivitatea țării pentru antreprenori și companiile multinaționale este consolidată de sprijinul oferit de stat și de o infrastructură în îmbunătățire continuă.
„România este atractivă din mai multe puncte de vedere, atât din perspectiva oamenilor – avem aici oameni de specialitate, care vorbesc limbi străine -, cât și din perspectivă geopolitică. Antreprenorii și multinaționalele au nevoie de sprijin în egală măsură pentru că se creează o competitivitate. Antreprenorii trebuie să fie la nivelul multinaționalelor care vin în România, iar această concurență nu face decât să-i ajute și pe unii și pe ceilalți,” a subliniat Adrian Garofeanu, director general al Knauf Insulation, companie angajată în investiții pentru două unități de producție de materiale de izolații, gips-carton și profile metalice.
În plus, poziția geografică strategică a României și deschiderea statului pentru investiții în producție reprezintă factori cheie care contribuie la alegerea țării ca destinație de investiții majore în sectoarele industriale.